Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

НОВІ ОНЛАЙН-СЕРВІСИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

2

    Сьогодні до послуг громадян Пенсійний фонд України пропонує сучасні онлайн-сервіси, що дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо.

    Для того, щоб стати користува-чем вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (далі вебпортал), необхідно зареєструватись, звернувшись до фахівців будь-якого органу Фонду із заявою або ж зробити це самостійно, авторизувавшись на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або діючого ЕЦП за посиланням http://portal.pfu.gov.ua.

      За допомогою цього зручного електронного сервісу кожна застрахована особа може подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії, подивитись, які страхувальники подавали звіт за неї, які суми заробітної плати були нараховані, чи сплачено страхові внески, скільки днів для стажу зараховано, звернутися за консультацією до фахівців, замовити і роздрукувати необхідні довідки.

Вебпортал надає

такі сервіси:

       СМС-інформування. За допомогою СМС Пенсійний фонд України щомісячно інформує найманих працівників про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Для отримання СМС-повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або діючого ЕЦП. Якщо особа не має КЕП або ЕЦП, то для підключення до СМС-інформування необхідно подати відповідну заяву до будь-якого управління Пенсійного фонду України.

     Сервіс надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом. Через особистий кабінет на вебпорталі, не відвідуючи територіальні органи Фонду, можна отримувати електронні документи з підтвердженням QR-коду: довідку про доходи пенсіонера для субсидії, індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), довідку про трудовий і страховий стаж (Додаток 9), витяг з Реєстру застрахованих осіб та інші. Сервіс надається для користувачів вебпорталу, які увійшли за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або діючого ЕЦП.

          Алгоритм отримання довідок такий:

1. Зайти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або діючого ЕЦП.

2. У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Запит на отримання електронних документів».

3. У меню обрати потрібну довідку.

4. Заповнити всі обов’язкові поля форми.

5. Указати КЕП та пароль до нього.

6. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».

       Заявник також може перевірити статус розгляду звернення, роздрукувати чи зберегти собі бажаний документ.

     Документ з QR-кодом, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

      Щоб перевірити довідку з QR-кодом, слід також звернутися до порталу електронних послуг Пенсійного фонду та виконати такі дії:

1. Зайти в розділ «Верифікація виданих документів».

2. Ввести перевірочний код документа, що міститься під QR-кодом.

3. Натиснути на пункт «Отримати код підтвердження».

4. На телефон запитувача буде надіслано СМС з кодом підтвердження.

5. Код ввести у поле «Пароль з СМС».

6. Натиснути «Отримати документ».

7. У полі попереднього перегляду має з’явитися документ. Це є під-твердженням, що довідку видав Пенсійний фонд України.

   Кабінет страхувальника. На вебпорталі функціонує кабінет страхувальника, в якому для роботодавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності тощо. Кабінет надає можливість страхувальнику (як юридичній, так і фізичній особі-підприємцю) переглянути інформацію щодо надходження коштів (місяць та сума), інформацію щодо заборгованості сплати страхового та єдиного внеску (узагальнену та деталізовану), а також переглянути звітні відомості, подані до ПФУ, та стан їх обробки.

       Ще одна функція, яка є доступною для страхувальника в його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності всім своїм найманим працівникам (Довідки ОК-7 та про трудовий і страховий стаж). Сервіс надається для користувачів вебпорталу, які увійшли за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або діючого ЕЦП.

      Нагадаємо, що громадяни на цей час мають можливість доступу до е-сервісів Пенсійного фонду у зручному форматі зі смартфонів та планшетів.

Балаклійський відділ

обслуговування громадян

(сервісний центр) управління обслуговування громадян

головного управління

Пенсійного фонду України

в Харківській області

 

Канал не знайдено